Inspiration

Alla har vi väll någon vi ser upp till eller tar inspiration från, då talar jag inte om att kopiera den där personen helt och hållet men att just bli inspirerad ser jag inget fel på.
Har dock ingen specifik person jag ser upp till stilmässigt, för mig är det massa olika människor som ger mig inspieration (vet dock inte vilka alla är) så om någon av er vet är det bara att säga till ;)


Första bilden ja, fins minkning helt enkelt och hon har en sån där lite ljusare och gladar stil som jag tycker om..
Andra bilden är faktiskt min nya hårinspiration för jag blivit så himla less att bara ha det hängandes och inte riktigt fixa det... Tycker det är sjukt snyggt!

Hannie har jag faktiskt gillat ett tag, en sån där övergullig tjej. Men just sminkningen och hela hennes stil är för mycket för mig. Skulle älska att få se ut sådär men tror inte jag skulle hantera det. Men hon är en cool inspiration :D

Som de flesta som gillar denna stil vet finns det ju scene queens, personer som blivit kända via myspace eller liknande pågrund av deras stil eller utseende.

en video av några av de kända tjejer hur dem såg ut förut och ser ut nu, vissa har faktiskt ändrats till dett bättre och tvärtom ^^


Några andra snygga frisyrer.

Detta är faktiskt en svensk tjej som heter Felicia Lorenzott, föler hennes blogg och även hon är en stor inspirationskälla. Älskar tillexempel denna festivaloutfit hon hade på metaltown iår. Dock är hon inte rosa längre men fortfartande en väldigt häftig människa :)

Men såklart ska man hitta sin egen stil och inte bara kopiera rakt av som jag skrev innan, men det kan ju alltid vara skönt att ha något att utgå från och få ideér. Men det gäller att man ska hitta den stil och dem kläder man trivs bäst i...

Kommentarer
Postat av: Ida we

Haha, jag stavar det baita, men vad vet jag. Stavar som det låter typ... fast då skulle det väl bli bajta, men det är ju fult xD

Aa, du får baita! För nu har jag nästan baitat dig med dina "om band", med The used ;)

2010-10-14 @ 17:41:15
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Evelina

åh va cool blogg du har o_o



Hannie Dropkick! :D

2010-10-21 @ 23:01:33
URL: http://ganskakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0