7 år bakom mig

Har i cirka sju år utövat sporten kallad bowling, dock är det många som inte kan gå med på det som en sport men det är så det är.
Kom in i det genom pappa som själv bowlat så länge jag kan minnas. 
Men nu efter sju år med BK Nolia har jag bestämt mig för att lägga klotet på hyllan.

Affisch jag gjorde för förra årets säsong.
Tycker fortfarande att det är roligt med bowling, men mest bara för att spela och inte för att ta det så himla seriöst.
Personligen känner jag att när man bara väntar på att träningen är över så fort man kommer in i hallen och ständigt hittar på ursäkter för att slippa träna så är det ingen vits att fortsätta.
Men är endå nöjd med vad jag lyckats prestera dem senaste åren, har egentligen bara varit dem två senaste åren då jag gjort en personlig utveckling och verkligen försökt bli bättre.
Mitt personliga rekord på en serie är 236, har lyckats ta många svåra spärrar och utvecklat ett ganska säkert spel bara jag koncentrerar mig.
Men från och med nu när jag bowlar så ska det vara med kompisarna bara för kul.
Får se om jag ändrar mig senare men just nu känns detta som rätt val för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0