Last Push

Nu börjar det dra sig mot sitt slut, detta underbara år och bloggkampen med Sofia!
Vi är i stort sett inne på sista månaden av våran tävling och jag vill INTE bli den som får en liten skog på huvudet! Grönt är helt enkelt inte min färg.
Så jag hoppas alla som tycker min blogg är läsvärd fäljer mig på bloglovin då det är där allt räknas, just nu så ser det ut såhär...

Izabell
---------> 9 prenumeranter 
Sofia ---------> 9 prenumeranter

Så det är jämnt, väldigt jämnt! Om det skulle sluta oavgjort så blir båda gröna men det vill vi ju inte heller (A) Så kom igen nu göm er inte i mörkret se till så jag stannar rosa *puppy eyes*

Kommentarer
Postat av: Joanna

Grönt är snyggt!

2010-11-30 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0