Blowsight + Sonic Syndicate

Var ju såhär att i september så följde jag med mina kompisar till Falun, laddade upp ett inlägg om resan ner men har efter det skjutit upp inlägget från själva konserten.
Så tänkte har endå inget vettigt för mig så det kan vara på tiden att dela med mig av bilderna och videosarna. Kommer inte skriva så mycket då det inte finns så mycket att säga fören i slutet.

Blowsight








Sonic Syndicate








Grymt häftig kväll, trots att det var en ganska liten spelning så var banden otroliga. Stod på andra raden under blowsight och kom fram till stängslet innan Sonic.
Blowsight var utan tvekan mina favoriter, älskar i stort sett alla deras låter och att vi fick ett tillfälle att stå och prata med dem efteråt och få lite saker signerade var ett STORT plus. Vid sådana tillfällen känner jag att jag blivit för van vid Tokio Hotel och hur strikta och proffesionella dem nu är vid fansen pågrund av säkerhet och allt sånt.

↑ MiNi förklarar för Jocke hur han fixar håret sådär...
Under konserterna så fångade kim och jocke några saker och så fick vi ju saker efteråt också, blev en liten samling tillslut ;)
Fast min favorit är ju såklart mitt signerade kort!


Alex fick sin megafon signerad * Jocke köpte första exemplaret av nya skivan och fick den signerad * Jocke fångade Nathans handduk och fick den signerad (Sonic) * Kim fick Sonics spellista av Karin efter konserten, han fångade även två plektrum...

En riktig värd kväll trots spöregnet som gjorde att vi blev som dränkta katter påväg tillbaka till stugan och att vi fick åka hem utan skor på fötterna...
Men att få åka på sånna här resor med sina kompisar och se skitbra band är nog bland det bästa jag vet om! Skulle kunna leva på att resa runt såhär om jag hade ekonomin för det!


Kommentarer
Postat av: Ida we

Verkade askul! Hoppas/önskar det händer samma sak på Escape the Fate ;) haha :D

2010-11-26 @ 17:10:11
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0