A splash of colour

Robert - Ida - Max - Linnea - Craig - Jag - Monte

Great picture huh? Bästa Ida ritade den inför konserten, tänkte att det skulle vara kul att vara lite nördiga för en gångs skull och kasta upp något på scenen ;)
Själv älskar jag bilden och tycker hon gjorde ett utomordentligt jobb, önskar jag hade tålamodet att göra liknande bilder men jag ger upp allt för snabbt och börjar på nästa :P Sedan med våra fina färger så bidrar vi med lite mer bubblighet och glädje bland dessa fyra emo pojkar ;) Eller ja tre emopojkar (Kan inte direkt säga att Robert är mot emo hållet).
Nu får vi bara vänta tills någon gång nästa år innan vi får vara små töntiga flickor som slänger upp bilden på scenen under ett awesome framträdande från ett underbart band.

Kommentarer
Postat av: Ida we

Yeah :D

2010-11-15 @ 09:37:31
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Ida we

Snygg bild du tog på Max då xD Linneas bild var sötast :D

2010-11-15 @ 09:38:49
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0