Vuxen?

Ja då har mesta delen av dagen gått förbi ^^ Inte precis något firande idag utan det sparas till lördag, men fick många gratulationer och några presenter av mina små muppar :)
Fick även en present av far min då han tyckte det kändes så tråkigt att inte ge mig något på min födelsedag ^^
Var även med i tidningen idag, har för med att adam sade att jag var sukt oseriös :D haha xD


Hm har inte så mycket mer att skriva nu så dags för lite bilder


↑ Viva La Diva ögonskugga från pappa <3 Äntligen kan jag skifta min sminknin lite ;)
↓ Stolt 18 åring... eller nåt :P


↑ Fick godis av Linnea, som var inlindad i en klump eltejp :P Fick ut det tillslut och lät det hänga på bältet under dagen ^^
↓ Fick även rosa lösnaglar ;) Man måste ju bara älska inslagningen :P




↑ Idas lilla present ^^ som ni ser tycker hon att jag skulle behöva en skåpvakt ;)
↓ Detta är då min nya skåpvakt Lennart, Lennart är då Linneas tvillinbror, han bor nu i mitt skåp och håller utkik för elaka skåptjuvar!!!



↑ Mina små underbara muppar :D
↓ Blev att jag unnade mig själv en lite födelsedagspresent :D Löshåret hade kommit så åkte en snabbis till Järved och hämtade ut det! Testat färga en slinga för att försäkra mig om att håret är bra och ska väll fixa till allt med färgning och klippning någon gång innan skolan börjar igen ^^



↑ Fick även en gitarr av Frida och AIDS av Linnea ;)

Nu så har pappa kommit med Chips och Dip till mig och skrattat åt min bild i tidningen ;) Fick även reda på att körkortstillståndet har kommit så nu kan jag börja körlektioner på körskolan om jag vill :D
På lördag så är det dags för sista födelsedagsfirandet med familjen på pappas sida :)

Kommentarer
Postat av: YSF

Önska jag kunde fira dig. Finns å mycket man kan köpa till dig :)

2010-12-09 @ 20:27:47
URL: http://ysf.blogg.se/
Postat av: Ida we

GRATTIS :D Haha vi ser ju jätteglada ut i alla fall xD

2010-12-09 @ 21:14:08
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0