Celebration time

Min 18 års dag närmar sig med stora steg, det är nämligen nu på torsdag som jag ska betraktas som myndig!
Dock börjades firandet nu i helgen då jag inte är hos mamma denna vecka.
Så det blev dags att firas av mammas sida av släkten, och nu är det min tur att skryta xD

Dem som kom för att fira mig var Mamma, Joakim (mammas kille), Jocke, Mormor, Morfar, Mats, Monika, Johanna, Niklas, Yoshi, Tarja, Dick och Ann-Marie :) Dock fick jag inget av Jocke för jag fortfarande är en lillskit ;)


↑ Bakade cupcakes i onsdags, lade på glasyren strax innan folket kom ;)
↓ Johannas vilddjur Yoshi rände runt i lägenheten, han var även våran nya nisse för året.






↑ Så dags för vad jag fick :) Ett ljus som ändrar färg när man har det tänt!
↓ Sammanlagt 2500 :-


↑ Fick två armband, en ring och ett halsband. Ring och ett armband från Guldfynd by Kenza :)
↓ Två härliga tavlor :D


↑ En mjukisdress att kunna ha hemma :3
↓ Till sist en liten ulprydnad ;)


Så nu till helgen så blir det pappas släkt :) Känns skumt att man blir 18 på torsdag dock ^^ fast egentligen det är ju bara ett nummer ;)

Aw älskligen ser trött ut <3

Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

sv: jag tycker du ska köpa sån tröja 8D dom är sjukt snygga ju!

2010-12-06 @ 19:43:02
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0