Don't look back

2011 var en speciellt år, mycket besvikelser men endå många höjdpunkter!
Jag har lärt mig mycket om mig själv och vars min fokus ska ligga.
Har förlorat mycket dock, men endå vunnit å så mycket mer.



Gick igenom en depression orsakad av svek, osäkerhet och idiotiska val. Just den tiden var allt mer eller mindre fel och minsta lilla mening kunde slå ner mig till den djupaste avgrund.
Det var också då jag förlorade som mest, men även i de tider visar omgivningen sina rätta ansikten. Vilka som faktiskt var där för en och vilka som bara var nyfikna.
Men efter regn kommer solksken och det uttrycket är nog det mest sanningsenliga för mig under detta år.

Årets höjdpunkter
Fick testa på en riktigt fotografering med min kusin Josefin - Solid Sound Street team - Tog Studenten - Metaltown - Började Ann Pettersson Hair Design School - Nya vänner och modet att gå vidare från det förflutna - Rock on The Hill, Itchy Daze afterparty - Tatuering och två piercingar gjorda - Eastpak Antidote Tour - Ny förälskelse och mycket mer.

Det dåliga och det goda uppväger varandra, de sista månaderna har varit magiska. Så jag tror på ett otroligt bra år som väntar för mig och människorna i min omgivning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0