Hårfärgsrecension pt.2

Resten av hårfärgerna jag använt :)
Lite mer variation på färgerna denna gång ;)

+ Det höll väldigt länge

- Blev snabbt dassigt för mig, fast hade inte grunden så ljus som det borde vara heller då jag blekt från svart.
- Gillade inte färgen så värst då det var panikfärgat :P

Visste helt enkelt inte vilket färg jag skulle ha så panikblandade ihop någon färg och slängde i! Inget jag blev nöjd med men man lär ju sig av experiment ;)

+ Otroligt vacker lysande färg

Kan inte säga så mycket mer om det egentligen då jag ganska snabbt färgade över det igen med en annan färg :$


+ Fin lysande gul färg, exakt som färgtussen

- All färg var mer eller mindre borta efter en tvätt

Förstår inte hur de människor som har sådär knalligt gult gör :O Tvättade håret en gång och det var som jag aldrig färgat det! Men grymt snyggt att ha som effekt i håret sådär tillfälligt :)


+ Väldigt fin som utblandad

Också en färg som jag bara hade i någon vecka :P Blandade ut den med jättemycket balsam, var typ ingen färg i blandningen xD
Så blev inte alls som tussen då men älskade färgen man fick till :)



+ Håller otroligt bra
+ Ju mer man tvättar håret desto starkare blir färgen

- Färgar av sig otroligt mycket!

Älskar denna färgen :) Den är både lila och röd beroende på vilket ljus man är i.
Häftigaste är just hur färgen blir bättre ju mer man tvättar håret, vet inte hur många gånger folk frågat om jag färgat om håret trots att jag bara tvättat det!
Det som är väldigt negativt är dock hur det färgar av sig, vaknar upp på morgonen med rosa håravtryck på handen. Kan inte vara ute i regn utan att få rosa sträck i ansiktet :P
Men trots det älskar jag färgen :)

Luggen är i grund platinablond och resten är mörkblondt :)
Trackback
RSS 2.0