Seven Weeks at Ann Pettersson's!

Ja så tänkte göra en liten uppdatering om skolan nu då ^^
Har gått sju veckor på Ann Pettersson Hair Design School och ska precis påbörja vecka åtta, så vad har jag gjort hittills på denna underbara skola?

1. Fläthatt gjord tillsammans med Lizette
2. Lärde oss tvinna på rätt sätt
3. Klippt helform och formblåst

1. Färgade utväxt, slingor och klippt Viola
2. Gjorde hatten igen
3. Knut
4. En uppsättning jag hitta i boken, kom inte ihåg exakta namnet nu dock!

Inga bilder från skolan denna vecka men tränade återigen uppsättningar, fast denna gången med mamma ^^

1. Lade curls
2. Tränade sminka varandra

1. Skräckscenario inom blekning
2. Designpermanent
3. Elumen Färgning

1. Klippning, gradering och lika längder
2. Chingong
3. Curler, stylad
4. Svinrygg

1. Luggklippning
2. Niondelsfläta
3. Knutar
4. Loops
5. Styla kusin inför Ladies Night

Inte precis allt vi gjort dock, inte tagit bild på allt, men detta är ivf en del av mina "verk" haha.
Framför oss ligger nu kundpassen som börjar 1 november, hårshow 18 november, marknadsföring på torsdag, Joakim Roos Creative Cut And Colour i Januari och mycket mer! :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

tack att du tog dig tid och styla mig ;) <3

2011-10-11 @ 00:04:36
URL: http://ysfso.myshowroom.se
Postat av: Ewelina

Vad kostar det att studera på skolan?

har funderat på att söka in, kanske!



Kram

2011-10-24 @ 00:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0