So take your eyes of the trigger

Bättre sent än aldrig är ett uttryck jag använder flitigt ^^
Så med bara ett halvårs väntan kände jag för att ladda upp bilder/videos från BFMV ;)
Förbandet var som sagt Funeral For a Friend, ingen stor hit för mig då jag inte kunda deras låtar och man hörde knappt sångarens röst då micken var på för lågt ljud :<
Sen blev det dags för huvudnummret ^^ försöka få kort på låtarna dem skulle spela då jag såg att deras playlist var upptejpad på golvet framför mig ;)
Your Betrayal - Fever - Waking The Demon - All These Things - Tears Don't Fall - Pleasure And Pain - 4 Words - Suffocating Under Words of Sorrow - Alone - The Last Fight - Say Goodnight - Scream Aim Fire - Hand of Blood - Begging For Mercy
Hade faktiskt inte några förväntningar från början då många sagt att BFMV inte alls är bra live. Men OMG!
Dem var magiska och helt jävla underbara enligt mig!
I slutet ville jag dock bara därifrån då trycket längst fram nästan dödade mig och idioten bakom mig fick för sig att lägga handen på mitt huvud hela tiden :<
Var så nära att benen vek sig när vi skulle gå ut xD Det var hemsk, svettigt, trångt och det gjorde ont. Men fy fan skulle göra vad som helst för att hamna där igen!
©Alla bilder och videos är tagna av mig så vill inte ha dem stulna ^^ Är faktiskt väldigt nöjd med dem så :D

Kommentarer
Postat av: elin

Ja eller hur, helt jävla underbara! :D

Hur fick du så bra bilder och videos? :o



Sorry att jag kommenterar igen haha, men såg först inte din länk! Och har man ett favoriband blir man lätt lite nördig ;)

2012-02-09 @ 17:27:29
URL: http://beyondblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0