You creepy little fangirl!

Åh älskar känslan sådär precis innan man ska på konsert eller festival ^^
Min inre fangirl har återigen vaknat till liv, Escape the Fate <3
http://www.youtube.com/watch?v=9p5F7S5bN1w <-- Craig rockar till Double rainbow <3

Aja nördar som ett cp nu ivf ^^ Längtar :D
Måste stå längst fram! Dödar tåget om det är sent D:

Ja idag så kommer jag typ inte sova något om jag ska hinna med all skit, ska åka imorgon från centralen 20.50.
Jobbar varje dag till 16.00 nu så har aldrig någon tid över. Sen att jag ska till körskolan och gratta moster idag gör mig lite stressad :P Men det klarar jag (Y)

Känner mig för övrigt lite duktig som gjort min tröja själv ^^ sytt och tryckt :D hade en sån klar bild i mitt huvud hur jag ville att kläderna tänker ha kommer se ut, så när jag inte hitta det gjort jag det själv :3 If you can't buy it make it :D Ska försöka ladda upp bild ikväll eller imorgon på hur jag ska se ut så ni kan söka upp mig ;)

I feel the pressure
It's coming down on me
Its turning me
Black and Blue


Kommentarer
Postat av: Ida we

Nyfiken på dina kläder! Har själv bara slängt ihop massa skit i en hög, vet inte än vad jag ska ha på mig xD that's my style, the careface look HAH!



And welcome to my prevoius life. Förutom att jag kom hem kvart i fem varje dag. Iofs suger det mer när det är sommar, fast... när det är vinter är ju dagarna kortare. Fatta hur mycket jag älskade att sluta bara en halvtimme tidigare ibland xD



hdfgjf I ÖVERMORGON! Du ska ligga med Monty btw. Om du hade glömt ;)

2011-06-15 @ 15:41:33
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0