Inked Flesh <33

Åh vad jag älskar tatueringar <3 Det är så underbart snyggt, för mig så höjs attraktions nivån avsevärt om en kille har tatueringar. Speciellt sleaves *__*

Vill så gärna ha en sleave själv... Nu när jag gjort min första gaddning kliar det i fingrarna efter att få göra fler! Har kommit på början av sleaven i mitt huvud, för mig ska det anslutas av en tatuering bak på skulderbladet!
Men problemet är att jag inte har en aning om vad jag skulle vilja bygga på med xD
Vilket suger för vill ju inte märka mig för livet bara för att fylla ut en bild, vill ha en mening och en tanke bakom det!

Som vanligt alla bilder från wehartit.com
Åh man blir så inspierad av att se sånna här bilder! Tur man inte har pengar nu så man inte råka göra något dumt och implusivt xD
Får sätta mig ner och verkligen tänka igenom hur jag vill göra med framtida "ärr" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0