Pink?

Well hello there...

Detta är då en nystartad blogg som jag hoppas ni som hittar hit kommer uppskatta.



Allt och Inget om hon på bilden....

- Jag är 17 år, kommer bli 18 i december det här året
- Går sista året på Nolaskolan där jag läser Bild och Formgivning
- Har tre piercingar om man räknar med dem två i öronen men hoppas på fler inom den närmaste framtiden.
- Ingen tatuering, men har många idéer för min 18 års dag.
- Hatade rosa och allt som var typiskt tjejig som liten.
- Har dåliga matvanor och dem dagar jag äter frukost är ett mirakel.
- Har en underbar pojkvän som jag hoppas få spendera resten av mitt liv med.
- Förutom Joakim har jag haft ett annat seriöst förhållande som räckte i 1 år och 4 månader.
- Efter gymnasiet vill jag gärna söka vidare till Konstfack och ubtilda mig som Illustratör.
- Mitt liv kretsar runt musik även fast jag inte spelar något själv.
- Har gjort en totalomvändning från högstadiet till nu, psykiskt och fysiskt...
 ---->

- Scenestilen är något jag länge tyckt är snyggt men är oftast för lat och pank för att få till det bra själv xD
- Älskar mina föräldrar så otroligt mycket, skulle inte byta ut dem mot något.
 ♥

- Mitt favoritband sedan 2007 har varit Tokio Hotel men nu börjar dem bli lite mer som alla andra band för mig och nu har jag ingen riktig favorit.
- har sammanlagt gått på 5 konserter/festivaler iår och minst en till ska det bli (då räknar jag såklart inte med lokala spelningar)
- Har haft rosa hår sedan den 21 Augusti 2009.

Kan fortsätta på den här listan hur länge som helst men känns som jag borde sluta nu.
Får se om jag kommer lyckas med att vara aktiv och plåga er små själar som lyckas halka in här.

Let's start the bloggin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0