Kalligrafi A



Kalligrafi är ett av tillvalsämnerna jag valt iår och det ångrar jag verkligen inte!
Känns kul att lära sig skriva vackrare och att testa på nya stilar :) Hela lektionerna går bara ut på att skriva, skriva alfabetet eller kanske skriva random texter som poppar upp i ens huvud (som ovan). Som ni ser är det inte ens nära perfekt men som man brukar säga "övning ger färdighet".
När vi fått lära oss lite mer stilar så ska vi tydligen få skriva en meny...

Förutom Kalligrafi har jag Psykologi A och B iår, förra året läste jag Kinesiska A och Självkänsla & Inlärning :)
Gillar när man får på helt egen hand välja till några ämnen man vill läsa!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh gud vad roligt, skulle också vilja lära mig

2010-10-27 @ 14:46:50
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0