Fly little birdie fly...

Ja den gula färgen var verkligen skit xD Har hört det förut att den tvättas ur snabbt men inte sådär snabbt O.o Tvättade håret igår och ALL färg var borta, bara lite gult längst in mot hårbotten...
 
Så ja nu är man då lila i luggen :D
Min plan är då att från lila gå till rosa och sen röd ^^
Beror på hur lång tid det tar mellan alla för vill även avfärga håret och göra rött med svart dip-dye! Utväxten är redan ganska brutal då jag senste färgade det svarta i början av Juli O.o
Hårplaner for the win :'D
 
Sen har jag fått upp ögonen mer och mer för feather extensions...
Såg nu att Kandylandy skaffat sig en från Rapunzel, så blev bara ännu mer sugen att någon gång klicka hem en sån snygging *_*
 
Edit: Haha jag är farlig D: inte ens tre minuter efter jag skrivit klart inlägget så klickade jag mig in på lexus (hon längst till höger på bilden) ebay och köpte en av hennes feather extension...
100 kronor fattigare men är nog värt det :D
Trackback
RSS 2.0