Corroded på Kannan

Igår så for jag alltså på stan med kompisar och såg Fast Five.
Fast kvällen slutade inte där då man helt plötsligt följde med för att se på Corroded. Hade bestämt mig för att inte åka då jag kommer få chansen att se dem på Metaltown.
Men hipp som happ så ångrade jag mig och det är jag glad för ^^
Lite tråkigt att med oss så var det endast 6 st 92:or där D: Tråkiga ungdomar det finns i Ö-vik! Sen att alla stod med armarna i kors istället för att dampa framme vid scenen är väll typiskt denna stad (Y)
Trots det var det så grymt roligt att få tillbaka konsertkänslan lite, det är den absolut bästa känslan som finns och nu är jag om möjligt ännu mer peppad till Metaltown :D
41 Dagar kvar!


Stod längst fram och hoppa som en liten idiot till och från, deras encore råkade bli lite naket då tröjor på folket flög av xD och basisten gillade mitt hår ^^
Tills nästa gång ska jag banne mig lärt mig låtarna också (Y)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Skulle vilja få en design av dig (A)

2011-05-08 @ 01:35:07
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0