A Place Called Home

Gjorde för ett bra tag sedan ett inlägg på hur mitt rum såg ut, men nu tänkte jag göra ett inlägg om hur min allra första lägenhet blivit :)
Har bott här över ett år nu och är så nöjd med min första lägenhet, men just nu så längtar jag efter något större och lite mer praktiskt! Då det varit lite tjafs med vaktmästaren (men det är löst nu som tur är) och har nu fått en vattenläcka så hela hallen är ett kaosområde så känns det bara allmänt jobbigt. 
Men efter ETT ÅR!!! Så ska jag visa upp mitt hem :D
Såhär bor lilla jag :) Denna lägenhet är ett gammalt kontor, bland annat lundbergs körskola har hållit till här en gång i tiden!
Till sommaren verkar det som det ska slå en passage till toaletten som just nu ligger i "grannlägenheten" som är denna lägenhets toa, dusch och förråd! 
Men vi får se om jag fortfarande bor kvar här då eller om lägenhetssökandet har lönat sig ;)

Kommentarer
Postat av: Carina

Så fint du har det ;)

2015-01-06 @ 19:55:59
URL: http://doggarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0