När man talar om trollen

Nu är lördag viktigare än någonsin!
För i måndags ringde hyresvärden pappa har och erbjuder mig en etta i huset bredvid, med en lite annorlunda planlösning!
Nu ritade jag mest bara upp som jag kom ihåg den så skalorna lär vara åt ******
Jag var lite skeptiskt åt köket och toan men blev så grymt jävla kär i resten av lägenheten, och har så grymt mycket utrymme i toa delen. är som en till liten etta :) (Är alltdå en enskild dörr till toan och duschen från trappuppgången, men det är bara jag som ska ha tillträde till den!) och köket går lätt att fixa till med rätt saker :)
Den är på 40kvm för 3250 i månaden och ligger granne med gallerian :) Så har fortfarande jävligt nära till jobbet.
Så jag tog den såklart, hade första tjing men var några som kommit och snusa på den och den är min!
 
Den är inte klar än dock, den håller på att renoveras klart så kommer troligtvis vara bobar i januari :)
På måndag så skrivs kontraktet :)
 
Så årets önskelistor kommer vara pengar till IKEA ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Najs!!

2013-11-13 @ 23:20:33
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0