My Own Sanctuary

Längtar mer och mer efter en egen lägenhet.
Har sån sjuk jävla tur att jag fått bo hos pappa men är ju såklart att man vill ha ett ställe som är helt för en själv!
Men har ju inte kunnat skaffa det pågrund av den lön jag har.
Det har varit det jobbigaste med denna lärlingstid inom frisöryrket, känns som man bara stampar på samma ställe utan att kunna ta sig vidare. Så att nu på lördag har jag min chans att ta mig vidare gör mig så nervös, om jag klarar detta prov höjs min lön och då kommer jag ha tillräckligt hög lön i slutet av mars för att kunna ha en egen etta. 
Det kommer inte bli en dans på rosor det är jag fullt medveten om, men jag kan inte vänta längre på att nästa kapitel i mitt liv ska börja!
bilder från weheartit

Kommentarer
Postat av: Milina Salihodzic

jag längtar också efter en egen lägenhet, ska bli så kul att inreda!

2013-11-11 @ 00:57:48
URL: http://milina.blogg.se
Postat av: Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Håller tummarna att du klarar provet :D

Svar: Aw tack tar emot alla tummar jag kan få ;D
Izabell "PinkObsession" Westin

2013-11-11 @ 11:50:37
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0