Put your best face forward

För första gången i mitt liv har jag bestämt mig för att investera lite i min hud!
Aldrig tagit hand om den, någon gång att jag köper en 20 kronors ansiktsmask på åhlens men mer än så har det aldrig blivit!
 
Men när man gick in på åhlens eller kicks nu så var det såååå mycket visste inte vars jag skulle börja och ville inte riktigt springa efter hjälp. Så det fick bli The Body Shop!
Har ju trots allt body butter från dem sen tidigare så varför inte och då dem har ett mindre utbud så vet jag att det jag får är riktigt bra :) Istället för att välja bland alla otaliga märken som finns ute i de större kedjorna!
Seaweed Purifying Facial Cleanser
En mild, fettfri och tvålfri rengörare med skönt mjölkig konsistens. Rengör huden effektivt och avlägsnar makeup, smuts och överflödigt fett utan att torka ut. Gör huden ren, mjuk och smidig och ger den en skönt matt yta.
 
Seaweed Clarifying Night Treatment 
En lättabsorberad, fettfri, fuktighetsbevarande gel som balanserar huden samtidigt som den fuktighetsbevarar, skyddar och vårdar – allt medan du sover! Vakna med fräsch och mjuk hud.
 
Seaweed Clarifying Toner
En fräsch, alkoholfri toner speciellt anpassad för kombinationshy. Alger saknar fett, är rika på jod och kalcium och sägs vara naturens mest kompletta och balanserade källa till proteiner, kolhydrater, mineraler och vitaminer. En perfekt balanserad naturlig ingrediens.
 
Vineyard Peach Body Butter
En lyxig Limited Edition-produkt som doftar av nyskördade persikor och lämnar huden silkesmjuk. Laddat med fantastiska ingredienser från världens alla hörn; persikokärneolja från medelhavsområdet, Community Fair Trade-producerat kakaosmör från Ghana, sesamolja från Nicaragua, bivax från Kamerun och paranötsolja från Peru. Fuktighetsbevarar huden i upp till 24 timmar.
 
Känns så skönt att ha ordentliga produkter :D Och som den lilla turgumma jag kan vara så hade dem 3 för 2 på hudvård, ett erbjudande som gick ut idag!
Så nu jeklar ska jag se till att huden är felfri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0