Ny start = Nytt hår

Känner hur rubriken stämmer in så grymt bra på mig just nu, är i desperat behov av förändring igen.
Och för mig betyder förändring en ny frisyr!
 
Förra gången jag gick igenom en personlig kris och mådde botten gjorde jag sidecut och färgade håret svart efter att ha varit rosa i två år.
Och nu har jag varit inne i en av de värsta perioder jag haft än så länge, mycket har känts ganska meningslöst och ovärt. Livet kretsar runt jobb och är inte det person jag vill vara, saker har förstörts och jag har inte haft ambition till nått.
Men nu har jag börjat kämpa ännu mer för att få kontroll på mg själv och ta tag i problemen, se till att jag inte halkar tillbaka igen, vilket också gör att jag vill även ändra något med mig själv på utsidan. Då hår är mitt signum så känns det självklart att det är dags att bli drastisk igen.
Ny person både innifrån och ut!
 
Ny färg, Ny frisyr. Allt är planerat ska bara låta den föredetta sidecuten växa lite till :) Vill inte avlsöja allt för mycket innan det är gjort men det jag kan säga är kort och ljust ;)
Har förhoppningsvis fått det gjort inna 20 års dagen :D

Kommentarer
Postat av: MissNosebleed- En av Sveriges största Allternativa Konstbloggar!

sv: Jaah men verkligen! :o Kramar Louise Nosebleed!

2012-10-15 @ 23:14:46
URL: http://missnosebleed.blogg.se
Postat av: Carina

Du blev sååååå fin i den nya frisyren och färgen. Spännande att få se en bild.... Love You!!!

2012-10-24 @ 16:03:31
URL: http://doggarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0