21 Dagar

Idag är det tre veckor kvar tills min nya tatuering :D som är inspirerad av frisör, farmor och mina favorithårfärger ;)
Är grymt pepp, kommer dock göra grymt ont!
 
Sen finns det andra saker jag vill ha, kommer nog aldrig sluta luska efter nya sorters tatueringar!
Finns så mycket snygga saker man kan ha på sin kropp. Dock är ju mycket av det snygga lite av en trend i dagens läge, man vill ju endå vara lite unik ;)
Det jag vet att jag ska ha förutom orkidén är en tatuering inspirerad från mina råttor, något som har med musik och konserter att göra sen är jag också sugen på att göra en mamma/pappa tautering :) För mig måste allt ha en mening och betydelse så jag kan med stoltet bära upp konsten på min kropp för resten av livet!
 
(Liten snabb bladning av saker jag gillar eller kan finna inspiration ifrån, allt kommer från tumblr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0