En stor lycklig familj

Snart så kommer jag att utöka min lilla råttfamilj till en liten flock :) Kunde bara inte låta bli :$
Var idag och hälsade på Rebecka för att kolla på hennes små tre veckors bebisar och man kunde inte annat än att bli förälskad <3

Att kolla vilka som är flickor och pojkar är inte så lätt just nu men om det nu inte visar sig att dessa små pojkar inte plötsligt blir flickor så är det dessa två jag kommer få hem om några veckor :D



Så otroligt små och gulliga dem var :D
Fick mig att inse vilka jekla as W&W har blivit ;O

Har även bokat en bur från Josefina (W&W's uppfödare), en GD Rival för 1000 kronor! Kände att det var lika bra så de verkligen får svängrum då den buren är godkänd för 7 råttor :D


Kommentarer
Postat av: carina westin

UNDERBART....så otroligt söta!

2012-05-10 @ 21:46:31
URL: http://doggarnas.blogg.se/
Postat av: Ida

AWWWW RÅTTISAR:3

2012-05-10 @ 23:30:18
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0