Fourth time's a charm

Pågrund av oväntade stägningstider och krash i systemet så tog det en vecka innan jag lyckades hämta ut mitt paket från hemköp!
Sedan upptäckte jag att de börjat med lite marknad redan nu inför sommarfesten! Eftersom det är min jobbarhelg = kommer inte ha orken att gå så unnade jag mig ett klädesplagg jag suktat efter i något år nu!





Två sputnikar jag beställt fråm the rat warehouse i England till grisarna och ett Jack Daniel's linne till mig :D
Mina älsklingar totalt älskar dessa sputnikar och är och utforskar dem för fullt i detta nu :D tror alla fem lyckades klämma in sig dit faktiskt ;)
Sedan är jag så glad att jag äntligen köpte mig en sån här tröja :D

Kom också på att jag inte ens nämnt nykomlingen Shadow i bloggen så han får agera modell idag via sputniken ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill också ha ett sånt linne ^^

2012-07-03 @ 15:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0