Arch Enemy, Cradle of Filth & Korn @ Metaltown

Orkar helt enkelt inte berätta om dagarna och vad som hände under metaltown eller getaway... för det kommer ADLRIG bli av! Så laddar bara upp bilder och videos på banden och skriver en kort sammanfattning om varje spelning istället ^^

18 Juni 2011
Arch Enemy - Black Stage - 16.15




Är fortfarande fascinerad över hur den rösten kan komma från den lilla feminina kroppen! För mycket skrik för min personliga smak, men vissa låtar går att lyssna på! (speciellt när man målar en stor vid vägg i bildsalen med sofia ^^) Tack vare just dem minnena från gymnasiet var det ju bara ett måste att få se detta band live!

Cradle of Filth - Black Stage - 18.30





Såg faktiskt fram emot att se dem lite pågrund av samma anledning som Arch Enemy, minnen. Min bästa vän i högstadiet älskade detta band, aldrig riktigt lyssnat på dem själv eller så men ville endå se dem (plus att vi ville komma långt fra för A7X ^^) Men det var nästan jobbig att titta på! Hans skrik är inget jag gillade, plus hans hemska ryckane i handen som jocke kallad hitler ryck xD Ne hade faktiskt klarat mig utan att se dem om jag ska vara ärlig. 

Korn - Red Stage - 22.00




Inga många bilder alls och ingen video, skulle egentligen inte se Korn utan trängas för volbeat med frida. Men kunde inte stå emot så gick och ställde mig längst bak och kollade på första halvan av deras spelning :) Älskar mickstativet som följt med dem i begynelsen och den där jädra kilten! Musiken är väll sådär men dem hade en härlig närvaro!

© som vanligt alla bilder och videos tagna av mig!

Kommentarer
Postat av: Josefine

oj massor av häriga bbilder!



sv: js precis är detså :)är ganska ljus i vanliga fall, men ja vill ju ha vitt/silver då måste man bleka, men får se hur jag gör.. :)

2012-01-17 @ 12:39:08
URL: http://starstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0