Arbetslös men hoppfull

För första gången i mitt liv är jag nu arbetslös!
Skolan är över och jakten på en lärlingsplats börjar på allvar nu.


Har skapat vänskapsband som varar resten av livet och jag älskar dessa flickor och terapiköket med hela hjärtat <3
Som man har utvecklats under detta halvår och de kunskaper man tagit tills sig trodde jag ej var möjligt! Känner mig redo att ta mig an världen nu och fortsätta utvecklas. För man är trots allt aldrig fullärd ;)

Avsluta med ett bang är det man säger va?
Silverprovet gick riktigt bra, underbara modeller och fina resultat med bara några få diffar :) Fick även mitt första stipendium vilket jag är så otroligt stolt över, 3000 kronor för att gå en kurs i Stockholm! Letar som en galning nu efter vilken kurs som ser mest frestande ut!


Första veckan, Negativ styling <3
Bättre klass än denna kan man inte ens drömma om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0