Gosklumpar

Dags för en liten bildbomb på mina små korvar som bara blir större och större.
De blir trots allt tre månader på lördag <3

Först ut är Whiskey :D
Min lilla fegis, men som på senare tid börjat komma fram lite mer. Nya människor är fortfarande lite läskiga dock. Det bästa är att hitta en stor filthög och bara lägga sig och mysa!


Och sedan kommer Wicked!
Mycket mer äventyrlig och klängig, gillar att sitta på axeln fast inte allt för länge då det kan bli långtråkigt ;) Han har börjat bli en riktigt gosklump, är dock orolig över hans lilla förkylning men försöker kurera så gott det går hemma och om det inte går över blir det vet besök efter min första lön rullat in :)
Han är inte heller lika fotogenisk och lätt att få bild på som Whiskey är ;)


Och till sist nå mysbilder :*

Pussgurkor :* Älskar dem så otroligt mycket det är inte klokt :D Och snart kanske dem får en ny liten råtta till sin lilla flock :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Aw. Hihi sista bilden :'3

2012-04-23 @ 21:28:59
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Sara L

Gud va söta!!! Jag har också haft råttor och älskar dessa djur :P Vilken cool blogg du har ;)

2012-05-19 @ 10:04:18
URL: http://geminaarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0