OLS och vinterkappor

Var en sväng hem till tefteå och sökte hjälp hos jocke för alla mina dataprobelm!
Största var att jag inte fick igång OLS (Online Learning System) och att vissa saker på min dator fick för sig att stå på kinesiska O.o
Men nu är allt sånt fixat och fått till ett nytt virus skydd så förhoppningsvis lever datorn vidare och är snäll en stund till ^^

Fick även lite saker <3 Två nya vinterkappor och en skitsnygg t-shirt mamma tyckte skulle passa bra att ha som frisör ;)

Allt Från Sweden Rock Shop!
Skulle egentligen bara ha en vinterkappa (då den gamla typ faller isär) gillade båda och jocke gillade den röda mer och mamma gillade den svarta, så dem köpte både haha <3
Tack så mycket till er båda ni är så söta <3 Nu kan jag vara riktigt stylish i vinter också :D

Kommentarer
Postat av: Sultana

Hej
Såg dina snygga vinterkappor. Tycker den svarta var snyggast. Vet du nåt ställe där man hittar den för att köpa.
Tack för svaret. Med vänlig hälsning, Sultana.

Svar: Köpte den på Sweden Rock Shop är dock inte säker om den fortfarande finns kvar då det var längesen jag köpte den :)
Izabell Wesrin

2014-08-22 @ 09:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0