What deadly sin are you?


Bilder från weheartit.com

Igår fick jag reda på vad jag kommer få för lön när jag jobbat klart, strax över 10 000 blir det :D
Sen idag så köpte jag tågbiljetterna till gävle och förutom pengarna mamma lagt in för resan fanns det 1174 kronor mer än vad det skulle vara!
Då kom jag på att vi får ju studiebidrag för Juni också :D (totalt förträngt det) plus att jag hade fått en ersättning på 124 kronor av sj efter vårat sena Göteborgs tåg!

Uscha känner hur girigheten byggs upp inom mig nu D: PENGAR!!!

Får se hur länge det räcker ens, finns vissa saker jag velat ha hur länge som helst men inte vågat köpa för jag varit tvungen att spara pengar till annat...

Klickade också nyss hem egendesignade pins för 100 kronor och This War Is Ours Deluxe Special Edition :P
Ska nog försöka att inte spendera så mycket, bara på saker jag dregglat efter.
Högst upp på listan står tatuering och industrial ivf (Y)

Faktiskt varit duktig och lagt undan bonuspengarna till mitt sparkonto också

Till sist, känner mig så proffsig nu när jag slänger ihop bilderna på paint! Är fan mer ansträngande än att göra det i ps xD

Kommentarer
Postat av: Ida we

Att göra sånna där kollage är ju mycket enklare i Paint! :O Gör alltid mina "end-of-månaden-kollage" i Paint ^^

2011-07-01 @ 00:36:17
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0