Like A Dream

Nu sitter jag på tåget till Göteborg :D
Så med andra ord detta är ett tidsinställt inlägg ;)

©Izabell Westin (Blowsight)
Sover förhoppninsgvis och drömmer om lite allt möjligt skoj ;)
Ska vara framme i Göteborg 11.15 får se vad vi gör då, är så frestad att bara dra direkt till festivalen och lämna in väskorna där. Vill ju stå så långt fram som möjligt på ETF!

©Izabell Westin (Bullet For My Valentine)
Tur att jag har tillgång till skrivare på jobbet, den hemma funkar ju inte.
Har skrivit ut kartor och tidtabeller så allt är klart inför morgondagen. På så sätt slipper man virra runt som små hönor som inte vet vad som händer

©Izabell Westin (Paramore)
Förutom Escape The Fate så har vi planerat att se Corroded, All That Remains, System Of A Down, The Damned Things, Arch Enemy, Avenged Sevenfold och Volbeat.
Sen försöka klämma in Amaranthe, Sparzanza och Korn, men får se hur det blir med det ^^

©Izabell Westin (The Sounds)
Sen bara för att göra inlägget lite finare ladda jag upp några av mina favorit konsert bilder ^^
Älskar min kamera och imorgon och på lördag ska den arbeta som fan och ge mig många otroliga bilder och videos <3
Tack mamma för extra batteriet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0