Celebrity Crushing

Har ju haft några tillfällen då man småkärat ner sig i en kändis ^^
Då man drömmer sig bort lite och bara fantiserar xD
Jag har egentligen inte haft så många, men det är kul att tänka tillbaka på dem man varit förutjusta i och är lite förtjusta i nu ;)
Att ha en crush på en kändis är ju sååå annorlunda än i en random snubbe man kanske träffat på stan.
Blir en annan dynamik i det hela ^^ Jag gillar känslan som en sån här crush ger!


Fina pojkar <3
Ok nu ska jag lägga mig, kommer bli en lång dag imorgon! Vet knappt varför jag gör detta inlägg xD aja
Drar oss mot göteborg klockan 20.50 :D

Kommentarer
Postat av: Fridalarsson

Oh my gosh, Bill! och Andy Sixx är ju inte helt dum han heller, fan vad snygg människan är.

2011-06-16 @ 15:07:40
URL: http://fridalarssonfoto.blogg.se/
Postat av: Ida we

Mamma har halvnördat både a7x och etf medan jag har varit på MT (för att fatta vad det är jag går runt och snackar om och har sett på), och hon såg etf's scenbakgrund, hon trodde att Monte var en tjej^^ fast de är ju så himla olika sig och ps:ade på den bilden xD trodde att max var craig på den idag xD stupid

2011-06-20 @ 23:52:08
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0