Blomma sprid din glöd

Idag är det alltså midsommarafton, igårkväll bestämdes det vad vi skulle göra xD
Vet inte ser egentligen inget värt med dagen, bara att det blir obligatoriskt att försöka vara social ^^
Jag är värd återigen :D
Eller ja det är hos mig folk ska röja runt ^^ Först hos pappa i en halvtimme cirka för att jag och Ida ska kunna släppa ut våra inre nördar ordentligt och se på de videoklippp BasicPS @ Youtube filmade in på Metaltown där våra favoriter Escape The Fate och Avenged Sevenfold spelade :D

Sen får alex vara våran chaufför och hjälpa oss fixa mat inför kvällen, sen blir det hem till mamma och grilla :D
Alex kanske hinner äta med oss (hoppas) innan han ska på fest med sin gamla klass och enligt honom så kommer Kim kanske komma med fritösen *epic win*

Resten av kvällen får gå som den går, ska träffa Magnus och Maajk ivf! Var för längesen nu, dumma norrlandspojke som flyttar till skåne!

Hoho drygt obetydligt babbel <3
Ehm ja ger en egobild bara för jag är så snygg! (vet inte ens varför jag skrev det där xD)
Tog ju lite egopix på MT bara för att xD
Haha töntiga festivalflicka :3
Eh lägger in snygg bild på Max med när han posar med sitt favorit godis Sour Patch ;) Bara för att göra inlägget lite värt.
Ne nu ska jag fixa det sista och försöka vara social hela kvällen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0