Two years of Pink Obsession

Nu så är jag förhoppningsvis i sundsvall och väntar på täget till gävle :D

Ingen lär ju ha ungått mitt tjata om att jag har färgat om håret ^^
Behövde en ändring vilket kan märkas tydligt på denna bild...
Sett i stort sett likadan ut uppe på skallen under två år tid :O
Fast det visar ju också hur jävulskt bra jag trivdes i den här färgen <3 Första bilden är tagen 1 september 2009 och sista bilden 18 Juni 2011 ^^
 
Dem flesta som bor i ö-vik har ju redan sett mig, tyckte det kändes roligare att visa mig IRL först innan jag börja visa upp det här på the world wide web :D
Yeah it's finally back to black Bitches :D
Haft ett sug att färga det svart senaste halvåret, men jag hade som mål att vara rosa på studenten så!
 
Syns inte så tydligt men har Blå/Lila i luggen och sen de två slingorna syns tydligt.
Aldrig att jag dissar färg helt utan kommer på det här sättet kunna skifta färg typ hela tiden utan att skada håret allt för mycket :D
 
Många av mina kompisar småklagar xD Har ju alltid varit deras riktmärke, om man tappat bort varandra bara leta efter den rosa skuma typen :D
Men vad tycker ni?
 
Hiss eller Diss?
Trackback
RSS 2.0