Metaltown den 17 Juni pt.2

Vandrade runt området för att se vad som fanns egentligen.
Träffade på Eddie och Max vid ingången och drog sedan med Max till green stage för att se vad Hellzapoppin var, som förväntat var det den freakshow som fanns på förra årets festival!
Var för mycket av tortyr kungen, blev lite tråkigt D: men den här gubben var awesome och att man fick träffa "The Wolf Man" var riktigt häftigt!
Max, "The Wolf Man", jag xD
Ida hade vi inte hittat än, så vi drog oss mot Red Stage där All That Remains snart skulle ändra scenen och medans vi väntade kunde man se Madball som spelade på Black Stage! En positiv sak med årets festival, att man kan se andra scenen medans man väntar på dem man egentligen ska se!
Sen ploppade Ida upp från ingenstans och anslöt sig med oss :D

Var ganska extremt, jämnfört vad jag är van vid ^^ Stod på andra raden efter typ tredje låten. Stora metalkillar försöker tränga sig förbi och snubben framför armbågar mig i käften D: Men höll mig kvar tills näst sista låten då jag bestämde mig för att gå ut ur det värsta och vänta på Ida och Frida ^^ Råkade hamna i en liten mosh på vägen ut, enda jag "typ" var med i på hela festivalen D:
Kom även på hur min första tatuering ska se ut ^^
Sedan så var vi tvungna att dra oss tillbaka mot stan för att checka in på vandrarhemmet, detta orsakade att vi missade Sparzanza och Amaranthe vilket suger :( Men det var det eller sova på gatan! Sen att vi kunde äta på McDonald's kompenserade lite ^^
Bytte även om då min tröja bara åkte ner hela tiden...
När vi kom tillbaka var det bara att ställa sig och vänta på SOAD som skulle spela om cirka en timme, det var redan fullpackat med folk så var väll kanske 10 meter från scenen då.
Ida kluddade på mitt hår, såg en jättefin glittrig keps längre fram och detta var helt klart kvällens höjdpunkt! Skriver mer om dem i ett annat inlägg :) Är ivf så jävla glad över att jag fått sett detta band live, Amazing!
Well end of day 1 :)
Kom inte hem till vandrarhemmet fören 3-4 någon gång pågrund av strul med bussar och massa skit D: Men tack och lov gick allt bra endå :)

Kommentarer
Postat av: c-craazy

ditt hår va snyggt :3

2011-07-24 @ 17:34:55
URL: http://fukk-tard.soclog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0