Scott Pilgrim vs The World


Scott Pilgrim har aldrig haft några problem med att få tjejer. Det är att bli av med dem som brukar visa sig svårt. Kärlekslivet är inte enkelt, där finns ex-flickvännen som krossade hans hjärta men nu är tillbaks i stan såväl som tonårsflörten han försökt bli av med ända sedan Ramona först uppenbarade sig för honom. Han upptäcker dock snart att hans nya flamma har det allra värsta bagaget: ett obehagligt förbund av ex-pojkvänner kontrollerar hennes kärleksliv och kommer att göra vad som helst för att göra sig av med Scott.

När man är sjuk är film en väldigt bra sysselsättning, så förra veckan kom jag ihåg denna film som jag hittade någon gång förut. Fin mening där xD
Skum film, dock rekomenderar jag den verkligen! Oseriös men endå seriös på något sätt.
Inte alls en typisk kärleksfilm vilket jag gillar, är inte speciellt för det där typiska gulligull nu lever vi lyckliga i alla våra dagar tramset.

Kommentarer
Postat av: Ida we

Hah, den verkar bra. Men typ alla filmer jag sett med han Cera-killen har varit bra :)

2011-01-18 @ 21:24:15
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0