Painted black

Less på designen, den är så simpel och tråkig D:
Vill få in lite mer färger på bloggen, helst pastellfärger <3 kanske en liten mer avancerad header.
Tanken var ju att detta skulle bli en tillfällig blogg under "utmaningen" men är faktiskt lite mer förtjust i denna än min förra så tror jag stannar här permanent!

Gäller bara att hitta någon värd inspiration, försöka att ta så lite som möjligt från andra bloggar utan bara komma på det själv. Kommer sträva efter att vara så unik som möjligt men vi får ju se hur det går och om någon random kommer och klagar att jag härmat dem ;)
Ge gärna förslag om ni vill hur jag kan utveckla designen OCH till och med bloggen till det bättre!

Because I'm here to stay ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0