Ligg och se sjuk ut så blir du frisk

Kan inte vara ensam om att hata sjukdom, lyckades bli sjuk i söndags (toppen). Vill inte missa något i skolan och dra på mig frånvaro. Dock inte så roligt att gå dit när det känns som man ska svimma om man rör sig, näsan rinner och halsen skär då hostan aldrig vill ge upp.
Testade gå till skolan idag men det var en mardröm, kändes som jag vill gråta lite ibland av hur dåligt man mådde. Men har inte feber?
Känns sådär lagomt fräscht när snoret rinner mitt under en lektion och man inte har något papper. BLÄRK!
Vill så gärna stanna hemma imorgon och lida i min ensamhet men endå inte. Lärarna kommer säkert tro jag inte är sjuk då jag är typ borta varannan dag >_> Sen ska jag gå till kommunen och tigga sommarjobb imorgon! Är tanken ivf.
Att man typ däckade vid halv sex har inte gjort saken bättre, vaknade runt tio och är för rastlös nu för att somna om, därav detta inlägg.
Ska man ge upp mot detta virus och stanna hemma?

Kommentarer
Postat av: ES3B

Izza kryaaaa <3 från Ida



HöRRU! bli frisk!..från Eddie



krya på dig! Harriet



bli frisk nu! :D /Sofia

2011-01-12 @ 10:16:45
Postat av: Ida we

- Haha, nädå ^^

2011-01-13 @ 08:29:25
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0