Harry Boi

Sitter nu i rummet medans Jocke, Kim, Alex, Ceder och Jerry sitter och förfestar i vardagsrummet ;) Ska snart joina dem igen efter detta inlägg, ikväll blir det Harrys!
Får tydligen komma in där för 19 års gränsen räknas med från året man fyller 19 och inte från att man fyllt ^^
Har typ inga pengar kvar men alltid kul att komma ut istället för att sitta hemma och titta på massa filmer!
Snodde även jockes nya tröja ^^ den tröja jag stått och dregglat över minst ett halvår! Så går han och får den i julklapp *morr*

Kommentarer
Postat av: Korv.

Jag har en liten fråga som jag gärna skulle vilja ha svar på c:

Har du blekt håret alltså innan du färgade det rosa?

c:

2011-01-08 @ 17:58:31
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

sv: tack för tipset :)

2011-01-10 @ 21:31:33
URL: http://epicfaiil.se
Postat av: Ida we

- Ja, med handlig! Det är därför den här är min favotit av a7x, för det är typ den enda som har en riktig handling :D

2011-01-10 @ 22:53:21
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0