FML....

Ida har upplyst mig om festivalen Download i England... Hatar henne lite för det nu xD
vad vill dem med att ta dit alla våra favoritband på våran STUDENT! Kan ju inte precis dissa avslutet från gymnasiet med min underbara klass för festivalen (sen har jag inte precis rås :P)

Men kom igen...
Avenged Sevenfold
Black Veil Brides
Bullet For My Valentine
Escape The Fate
Linkin Park
System Of A Down

Mitt hjärta brister D: Citerar Ida på att det är som alla bra svenska festivaler i ett och att jag nästan ville gråta...
Men som det verkar på deras arkiv verkar dem ha sjukt bra lineup's i stort sett varenda år... Nästa år har jag ingen student som stoppar mig (oss) ivf!!!

Fuck My Life D: I WANNA SEE THEM DUDE!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ida we

Hah, kom in hit och undrade vart jag kommit xD när jag såg headern... ba wtf?! xD Men så var det du ^^



AH! Ångrar lite att jag hittade festivalen... fast ändå inte. Måste åka nästa år. GODDAMMIT!

(tänker på Max Green när du avslutade med Dude, känns som han säger det i varannan mening xD)

2011-01-27 @ 15:52:37
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0