2 School 4 Cool

Igår var det skola... No shit?!
Min kamera stalkade mig till skolan så bestämde mig för att använda mig av den, ni vet... dokumentera dagen lite och sånt där ;)

Lets go :'D


↓ Dagen börjas med tre timmars bild, oljemålning är vad som står på schemat. 10 minuters rast får vi ta när vi vill.


↓ Ida är trött men hindrar henne inte från att visa lite nörderi ;)


↑ Duktiga elever ^^ ↓ Sådär långt kom jag idag då innan jag gav upp och började störa omgivningen ;)


↓ Subway till lunch med smurf och en läskig tant stirrade bakom oss O.o


Mat räckte inte för lillen utan det skulle fikas också!!! Lite sen till lektionen sen men vad gör de (A)



↓ Sen blev resten av dagen seg med KuThi, Religion och Naturkunskap...



Dagen avslutas med ett lite rörlig bild ^^ sista minuterna innan vi lämnar skolan
Kan man kalla det min första videoblogg kanske?
Blir alltid så akward framför kameran, förhoppningsvis lär jag mig att slappna av xD



Kommentarer
Postat av: Carina Westin

Skitbra =)

2011-01-27 @ 18:09:49
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

sv: dom är jävligt bra dom oxå! :D

skulle ha sett BFMV för ca 2 år sen, men blev magsjuk <///3

2011-01-30 @ 16:35:00
URL: http://epicfaiil.se
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

sv: fan va awesome! :O

ååh, jag vill oxå

2011-01-30 @ 18:35:43
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0