Look into the future...

Well idag är det 100-dagars, eller ja om man ska vara exakt 113-dagars på brux.
Fy vad tiden går snabbt studenten lurar verkligen bakom hörnet O.o

Well min klass är här nu och vi är troligtvis fulla (tidsinställt inlägg), Förfest hos mig ofc xD
Är typ andra klassfesten vi nånson haft, första var nån gång i ettan då vi alla var allmänt akward så det var inte der roligaste...
Jag gillar faktiskt min klass något enormt, allmänt skumma människor hela bunten som gör skoldagarna roliga. Har faktiskt tagit fram kameran lite då och då och fångat lite av alla dumheter, dock är det bara en bråkdel av allt som händer under dagarna...
Men vill ge er en smygtitt in i en vanlig skoldag hos Es3b ;)

(Väldigt dålig kvalité på videon, men det var bara för jag var tvungen att minska den så mycket för videofy =/)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas ni fick en rolig kväll!

2011-02-20 @ 12:32:48
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0