B0r3d

Kul liv gör inget, vilket leder till fula impulser... Typ som igår då jag kapade hela mig lugg eller i förrgår då jag totalt missfärgade mitt blonda hår, så är rosa igen efter bara tre dagar :P
Har inte ens packat upp datorn utan använder skolans dator nu, skriver detta istället för att fördjupa mig inom stumfilmen. Så blir typ ingen bild nu för jag har inga! Kanske snor några från facebook bara för att fylla ut lite...

Så vad duktig jag var... Eller?!
Ikväll blire nog ingen dator heller utan ska till min gamla skola för att se på deras revy som min kusin är med i. Får se om man hinner med någon övninskörning.
Varför jag ens skriver det här vet jag inte xD Kändes bara tråkigt utan någon uppdatering alls :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0