sommarvärme och svart skinn

Ehm jah :D
Va på stan idag med mor, fikade och hade det allmänt trevligt.
Provade Pannacotta på UH, smakade som risifrutti fast utan riskornen så förstår inte riktigt varför man ska betala dyröre på finresturang för det då man kan köpa ett mumsigt billigt mellanmål som smakar likadant ;)

Och jag fick en skinnjacka <3<3<3<3<3<3<3 åh lyckan :3
Hittade en på carlings som kosta 1599... Men då hade man turen att det var 70% rea på den och sen hade jag kvar mitt presentkort så det sluta med att den kosta 393 *_* mamma som är den lilla dumma ängeln hon är köpte då den till mig! Måste lära mig säga nej till henne snart D:

Fick även jättecoola örhängen från Git's och nytt nagellack, Miami Blue, som är i en sån härlig nyans!
Får även bli en liten dagens outfit då bara för jag är så nöjd med mina kläder just nu xD
Jacka: Carlings
Linne: Carlings
Kjol: Shock
Kängor: Vero Moda

Sitter just nu med jackan på trots att det är 23 grader och sol...
Men den e ju så fin och mysig så jag vill bara inte ta av mig den <333 *host* tönt *host*

Kommentarer
Postat av: Lindah

fin stil de där:)

2011-08-19 @ 19:28:23
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se
Postat av: emma

du är så sjukt fin iziiiz! :)

2011-09-15 @ 18:54:59
URL: http://emmatidebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0