Som en grym föreläsning

Känns som det här med bloggandet halkar bara mer och mer neråt på min "to do list".
Har inte så mycket och skriva om just nu, kan inte dela med mig av allt som händer i skolan förutom någon enstaka bild på färdiga verk då det är copyright på vårat material ;)

Det jag kan dela med mig är en quote från en av mina klasskompisar "varje dag är som att man sitter på en intressant föreläsning". Känns inte som en skola man ska gå det kommande halvåret!

Gått på skolan nu i en vecka och huvudet känns fullproppat med ny info, gäller bara att smälta allt och vara redo för de kommande 5 dagarna ;)
Även varit ute på den första klassfesten med alla i klassen föruto Elisa, Emma och Frida :) Underbart gäng verkligen! Är så glad över hur close man blivit på endast en vecka!

Har även fått börja klippa nu *_* Ljudet när saxen skär igenom hårstråna är banne mig magiskt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0