Pokémon obsession >:D

Tack vare min kära vän Kim så har även jag fångats upp i pokémon nostalgin ;)
Riktigt roligt att titta på faktiskt sådär på kvällarna eller efter skolan när man bara vill ta det lugnt och inte gillar vad tv:n har att erbjuda ^^
Dock är jag inte lika hardcore som Kim och har bara kommit till avsnitt 48 (A)



Stackars lilla pikachu <3

Blir någon slags filmkväll med Kim ikväll då det är vi två som är för "små" vad gällande studentfesterna som har börjat nu. Finaste kommentaren från min kära mor "det är inte ditt fel att jag klämde ut dig för sent" haha så sant (A) Men detta är smällar man får ta när man är ett decemberbarn!

Kommentarer
Postat av: Fridalarsson

ÅH ÄNTLIGEN Iza har du också kommit in i denna Pokémon obsession! Välkommen in i klubben 8)

2010-10-08 @ 18:03:21
URL: http://fridalarssonfoto.blogg.se/
Postat av: Ida we

Haha, översta bilden. Pikachu, åh. Han påminner om min kanin xD Eller?

2010-10-10 @ 01:47:01
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0