4 Mars 2010 - Innan konserten...

01.32
Vi kom fram till Stockholm efter att ha åkt i husbussen sedan klockan 16.17. Men den parkeringsplats vi planerat att ställa oss på först var nedstängd pågrund av ombyggnad. Så vi började åka runt globen för att hitta någon annan plats och hittade tillslut en parkering på andra sidan motorvägen. 
När vi kom fram dit hade jag fortfarande inte förstått vad som skulle hända samma dygn, jag skulle få se dem! Efter tre års väntan skulle jag verkligen få se dem för första gången.
För övrigt fick man en trevlig överasskning när man såg globen för första gången, för den var ju Rosa. Den välkomnade mig haha xD



08.29
Det var tänkt att vi skulle gå upp klockan 09.00 men blev väckt tidigare av mamma för mitt emot oss hade det börjat komma stora långtradare, var det dem undrade vi då? Hade vi verkligen sådan tur att vi parkerat mitt emot stället där TH skulle vara?
Vid den här tiden hade fyra långtradare kommit och två lyxbussar och innan det tog slut var det fem bussar där och 8 långtradare.
Men det som gjorde att hjärtat verkligen hoppade upp ur halsgropen var när ve helt plötsligt såg en person komma ut ur en buss för att röka och denna person såg precis ut som Tom Kaulitz! Både jag och Ida satt med stora ögon mot fönstret och försökte förstå vad vi just såg.

   

13.37
Då kom vi tillbaka från husbussen efter att ha varit i stan och träffat lite folk som köade. Fick träffa sötaste Anna Stohr igen, är verkligen förälskad i dialekten dem har nere i Halmstad/Göteborg <3
I stan hittade jag lite smått och gott, trivs verkligen i dem här stora städerna!
Man hade ju faktiskt trott att folk inte skulle stirra lika mycket på mig (pågrund av håret) när man var i Stockholm men det var nästan värre där haha :P
Vi stannade inte så länge på stan pågrund av det hemska vädret så när vi kom tillbaka till Globen så satt vi oss för att äta på McDonalds och där träffade vi på Frida som gick in för att värma sig.
Hon hade verkligen turen på sin sida för av någon anledning var hela kön tvungen att bli flyttad och då kom hon fram i första sektionen.
Och när vi gick för att lämna sakerna i husbussen och värma oss mötte vi en man som var ute och gock med Bill och Tom's hundar. Dem hade till och med sånna id-kort på sina halsband som alla scenarbetare brukar ha haha ^^

   


Kommentarer
Postat av: Emilia

Underbara videor hihi, kanske inte bästa bilden men jättebra ljud har de ju! Blir helt nostalgisk av att läsa det du skrivit. I alla fall om fjärde mars!

(hittade din blogg via facebook)

2011-04-21 @ 13:57:54
URL: http://soautomatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0