Den långa väntan

Nu tackar vi gudarna för tidsinställda inlägg så jag kan uppdatera även fast jag inte har dator. Kommer tillbaka från Stockholm torsdag morgon :)
Nu borde vi stå i den bitande kylan invirade i foliefiltar (hoppas dock vi slipper det) och väntar på att insläppet ska börja. Incheckningen vid hotellet är klockan 14.00 så tidigare än såhär kan vi inte ta oss till Annexet, känner mig dock inte lika peppad för att stå längst fram nu, hellre lite mer rader bakom så man inte blir helt mosad ;)
Sitter förhoppninsgvis med en låda Mcnuggets eller två tre Mc Chicken Jr i mitt knä och njuter, saknar verkligen Mcdonalds här, deras kykling är helt klart den bästa av alla hamburgeresturanger! Och billigt :D

Men om ni nu skulle se oss så var inte rädd att hälsa eller gå fram :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa Hennig

så jäkla tråkigt när de kostar så mkt också, osså blir man typ lurad :s

awesome blogg btw ;D

2010-11-18 @ 16:45:01
URL: http://linneahennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0