Dag 03 - Mina föräldrar

Mina föräldrar heter Carina och Sven-Gösta, dem har varit skilda sen jag var sju år om jag minns rätt.
Så det var typ 11 år sedan nu så att dem inte är skilda är som självklart för mig, Mamma är nu tillsammans med en kille som heter Joakim (jättefint sammanträffande va?) och Pappa är singel.
Känner mig så otroligt lyckligt lottad med de föräldrar jag har, blir alltid så förvånad när folk klagar på sina föräldrar och till och med kan säga att dem hatar dem.

Mamma, vad ska man säga om henne egentligen hon är nästan min bästa vän. Har kommit så nära varandra i vårat förhållande att jag kan prata om precis ALLT med henne och jag vet vad hon ska säga utan att hon ens öppnat munnen ibland (något som hon verkar tycka är lite läsikgt ^^). Älskar henne över allt annat även fast det ibland inte kan synas på mitt beteende, är en person som lätt kan bli less på någon om jag är i deras närhet allt för mycket.
Vi slåss (på skoj), retas och jag vet inte vad jag skulle ta vägen utan henne. Hon har till och med kommit att bli min personliga frisör så det är hon som slänger färg på skallen min varje månad (TAAACK Mammi ♥).

Pappa, om jag ska vara ärlig har jag inte en lika nära relation till honom men det gör inte att jag älskar honom mindre ♥ Tidigare hade vi bowlingen som ett delat intresse men iår så har både lagt ner det. Hans skratt är nog det härligaste jag hört i hela mitt liv och det är så mysigt att vara hos honom, håller fortfarande att få till mitt rum här så det känns mer hemma. Att titta på film en kväll i soffan med chips och cola, att prata lite om dagen vid matbordet och bara diskutera saker med honom känns så fritt.

Jag måste också berömma mina föräldrar för deras uppfostran av mig. Låter typ skrytsamt nu när jag skrev det? Men jag vill bli som dem den dagen jag skaffar barn. Med tanke på att jag inte började dricka fören en liten stund sedan, allt som rökning, snus och droger äcklar mig. Tycker jag har bra moraler och allt är deras förtjänst...
Älskar er ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Carina Westin

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh =)

2010-12-01 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0