Dag 02 - Min Första Kärlek

Om jag kommer ihåg rätt var min första förälskelse och förhållande med Tobias Lundgren, men vet inte riktigt om jag ska räkna det. Var ju trots allt när jag var 8-9 år.
Mitt första riktiga förhållande var dock med Johan, det förhållandet varade i 1 år och 4 månader.
Träffades genom bowlingen, förlorade kontakten i kanske ett-två år sedan började vi prata igen i då jag såg att han gillade 30STM :) Blev väldigt bra vänner och efter ett halvår så visste han att jag gillade någon och lovade att om Hv71 vann sms guld skulle jag berätta vem det var, såklart vann dem. Från början var allt bra men att behöva pendla mellan Sundsvall och Ö-vik varannan helg och i stort sett förlora kontakten med vännerna var ganska tärande.
Tror det kanske var sista halvåret som var jobbigast, bara att allt blev rutiner och att man var mer vänner än parterns eller vad man ska kalla det. Skilldes som vänner trots att det var ganska jobbigt att säga hejdå, hade lagt för stor del av mig i förhållandet och då nästan blivit beroende av det.
Laddar inte upp en bild på honom nu, även fast vi skilldes på ett bra sätt så har vi trots allt typ ingen kontakt längre förutom vänskapen på facebook. Vi lever våra egna spearata liv nu.

Visste efter det att jag ville inte ha något förhållande på ett tag utan komma tillbaka till mig själv, hade nästan glömt vem jag var. Sen efter ett år som singel så blev jag tillsammans med Joakim <3 Snart varit tillsammans med honom i 3 månader men det känns som så mycket längre eftersom jag faktiskt träffade honom strax efter uppbrottet med Johan.
Även fast Jocke pluggar i Sollefteå och jag bara får träffa honom på helgerna blir det så stor skillnad med honom då han bor här annars, hans vänner blev under mitt singelår mina vänner och han förgyller min vardag! Hoppas verkligen att det jag har med honom är något som kommer hålla!
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0